Dans

Som varje gång efter att jag har dansat svävar jag fram som på rosa små moln! Är helt i extas för det är så jävla roligt. Spec när man får dansa med killar som är duktiga och allmänt roliga att dansa med. Fick faktiskt bara sånna denna gång! Först en lite äldre (30) snubbe med öl mage! Med honom dansade man på ett sätt som jag inte testat på förut som alltid är lika roligt. Efter det en liiiiten kille, (väldigt kort) som är 89 om jag inte minns fel. Han kanske inte var den som är bäst på att föra och så men riktigt rolig att dansa med. Han berömmde mig så mycke och det är alltid najs :DSen blev det en riktigt gammal man där allt gick hur fort som helst inte den roligaste men ändå rolig på sitt sätt ^^ Sen fick jag en as fin as duktig och as rolig kille! Mellan 20-25 skulle jag gissa på men det var verkligen hur kul som helst för jag fick bra respons från honom och han kunde hjälpa mig. (Vad jag förstod så har han dansat ett tag också xD) Taktkänsa hade han också om man jämför med mig, med mig så ska det bara gå fort xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0