damp.

Det märks faktiskt att jag har börjat sköta skolan bättre nu, har prov i historia på fredag och av någon irriterande anledning har jag slarvat bort min bok. Mycket av dagen gick iallafall åt till att vara sur och grinig och det har jag fortsatt med nu. Jag vill inte reagera så farligt men det har jag gjort. Att bli dissad av två personer som jag trodde kunde hålla vad som är sagt under samma dag tar bara för mycket. Visst jag överlever jag klarar mig, jag är en stark och jälvständig tjej eller vad det nu är man ska säga. Och visst klart att jag är, jag äger rätt och slätt men ändå. Allt kan inte vara bra varje dag. Sen blev allt inte heller bättre av att när jag åkte till jakan för att gå på biblioteket för att låna hem historiaböcker då jag inte har den blekaste aning om vart min tagit vägen upptäcker vid kassan att jag inte får låna då jag har skuld som låg på för mycket på kortet. Idiotisk som jag är trodde jag inte att något som detta skulle hända så jag hade ingen plånbok med mig utan bara busskort och lånekort = jag fick åka hem hämta pengar och sen åka tillbaka vilket innebär att en resa som skulle ha tagit runt 40 minuter istället tog 1,5 timme. GAH


Kommentarer
Postat av: Maria

absolut :-)



smsar inlogg o lösen till dig om en stund :)

2008-10-22 @ 19:38:23
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0