Dagen då-

Först och främst kom far min och väckte mig runt 11 tiden vilket passade rätt bra, 1 h senare så åkte han och jag iväg för att kolla på ett hus, ja ett hus, ingen lägenhet utan ett hus med trädgård och rabatter och massa saker som alltid kommer behöva göras då kåken e från 1700-talet någonting. Jag fick lite panik där inne då det endast fanns 1 toalett som var på mindre än 4 kvadrat meter, övervåningen var fylld med massa rum och förvaring men utan luftutrymme och sjuklgt lågt  tak, visst folket på den tiden va små men snälla?

Efter detta så satte jag mig i förarsätet och körde iväg till Väsby där bilen blev tvättad och cheesburgare på donken inhandlad. Jag beställde i Drivethroun (stavn) vilket var väldigt roligt och as coolt xD Vidare ut till Märsta gamla vägen bar det sedan av för att kolla på sportbilar i Arlanda stad.. Massa fina ferraris =) Sen var det bara för mig att köra hem igen. Jag tyckte att det gick bra faktiskt förutom sista biten (Från Väsby och hem) för min hjärna var jätte trött och jag var jätte  trött och detblev bara allmänt bajs. Men det e sånt som händer. Då vet vi det till nästa gång menar jag.

Var meningen att jag skulle dansa idag men av olika anledningar så lev det inte så, åkte in till stan och hela skiten men sen bah NEJ. Hjärnan sa ifrån och jag blev helt paralyserad och ville inte. Så pappa som va inne i stan och plockade upp mamma från färjan fick hämta hem mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0