cp skrivet men skiter i

Nu e jag hemma igen xD wiiie xD gårdagen tillbringades först med att sura över SL då jag skulle till Liljeholmen för att träffa Milla och sen åka och kolla på jobb. Tåghelvetet var då 50 minuter sent så jag skulle missat hela skiten om jag inte vart så (smart?) och tagit taxi. Fy fan vad skönt det var! visst bajs på SL men ändå, Taxi feet sofft, spec när SL får betala. Idioter xD

Iallafall efter jag jobbat och stått i åkte jag hem till Andreas (utan att åka hem och hämta datorn) vilket var ett stooort misstag, då han som vanligt skulle hålla på med telefonen halva kvällen.. >.< Dn andra halvan var han väldigt social istället så det jämnade väl ut sig. xD

Så nu idag så åkte jag hem och mötte upp Jojjo,gick på toa, köpte korv, cola, och fick munk av Jojjo.
Där  blev min dag gjord :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

toa, korv, cola, munk...

That's life ;D

<3

2008-10-29 @ 20:07:20
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0