Bitch

Vad ska man säga för något då, jag är trött, jätte trött. Febern har gått ner iallafall. Det känns positivt men iallafall. Bror min säger att jag ska gå och ta alvedon elr något och det känns väldigt lockande. Jag har sällskap i sängen iallafall, utav min själsfrände, lika bitchig och som jag och allt ska ske på hennes villkor. Konstigt att jag känner igen mig så mycket i en katt. Hon e så underbar den lilla missen. Hon är äldst av alla tre men minst och hon är så vacker! Kollar på något SOS gute nu, konstigt program men eftersom jag inte kan hitta kontrollen så kan jag inte heller byta. Men de e välla skit jag får ta. Ska bara skriva klart här sen går jag upp å lägger mig å sover. Riktigt skönt ska det bli. Sen måste jag damsuga och plocka och hålla på också... Hur fan ska jag palla? Men jag måste för jag klarar inte av att vara här om det ser ut så här >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0