whatever.

Vaknade inte förrän runt 12 idag, även om jag gick och la mig före 12 igår. Känns som om jag är på väg in i sovandets värld igen. Eller jag gick upp ur sängen vid 10 halv 11 men fan vad tid det tog att vakna då. Egentligen så känner jag mig inte vaken än men jag tvingar mig själv att inte krypa ner under täcket igen och bara sluta ögonen och än en gång sova.

Har trotts detta fått en del gjort idag, har svarat på fråga 1a på hemtentan i historia, det är 3 frågor med 7 olika delfrågor som ska vara runt 3-5 A4. Jag har redan skrivit ett helt ark bara på första delen. Mycket som ska tryckas  ihop på resten, men kanske kan få det utökat. Jag har ju blivit lite utav ett mvg arn senaste tiden.

Förutom det har jag också pluggat matte, ska skrivaläxförhör/prov på fredag, så himla skönt att kunna ta det i min takt! Jag bara säger till läraren att nu vill jag göra prov så får jag dt. Inga som helst planeringar att följa elr ngt. Tack för att det inte är en pågående kurs för min klass iallafall xD

Men nu ska jag pallra mig ner till station och åka ut till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0