värsting torsdagskvällen

Nu har jag vart ute i kallhäll och vart gangster med Johanna, vi har hunnit med väldigt mycket, först drog vi på fest och söp oss redlöst fulla, på väg till nästa ställe så rånade vi 5 pensionärer och råkade nog misshandla en av dem till döds men jag vet inte jag bryr mig. Väl på den andra festen så drog vi också varsinn (stavn) kokain och sen var det fullt ös. Såg till att några idioter fick men för livet också men det gör inget. Sen blev det lite efterfest hos Johanna och sen var det bara bussen hem. Och nu sitter jag här och kunde inte bry mig mindre.

Kommentarer
Postat av: johanna

Paris hilton har skaffat sig silikon också... men som sagt... jag kunde inte bry mig mindre.

2008-11-20 @ 22:08:03
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0