snea ryggar och andra bullar

Klockan 14.57 så åkte iallafall pendeln från kallhäll mot Stockholm central och Västerhaninge. Fick sällskap utav Elin på vägen till sundbyberg där jag hoppade av och promenerade hem till min kära faster där jag fick sitta och vänta en kortare stund innan hon kom. Vi gick sedan tillsammans till en pizzeria som också va ett cafè och pratade lite, speciellt om mig och hur jag ska göra med honom med stort H. Kom fram till att om han inte hör av sig imorgon så är det ingen idè då är det skit samma. Det kan väl vara så att jag är lite hård men jag förtjänar inte att bli trampad på, bortglömd allt för många gånger och jag har redan satt ner foten en gång och det borde räcka. Hör han däremot av sig och vi träffas så som det är sagt så blir dt jobigare. Men det har jag svårt att tro.

Anyhow sedan gick vi och hämtade uppp barnen, kärlek till de allihopa och Evelina som blivit så stor nu, går i skolan och allt. Galet!

Pendelresan hem var också något speciellt, till att börja med så var tåget försenat och när jag väl kom på och satte mig ner så fick jag sitta som om någon skulle putta av mig från sätet hela tiden. Detta pga två tjejer som satt bredvid mig, visst de va inte så stora men den enas väska kunde omöjligt vara i knät eller på golvet, nej denna jävla väska skulle också få vara på sätet och göra så att jag den oskyldiga va tvungen att få sne ryggrad på vägen hem.

Förutom detta så fick jag också en rejäl chock när vi kom till Knarkarby plötsligt var min näsa fylld med små particklar som luktade saffran, förvånat kollade jag mig omkring och upptäckte att det var en tjej som satt och åt lussebulle. Jag fattar verkligen inte, det är lixom början av november sen var det roligaste också att hon inte var en svenne heller utan var lite utlänsk..

Kommentarer
Postat av: johanna

Lite utländsk xD hahaha XD

Men mikaela, du borde veta vid det här laget att det är aldrig för tidigt för julen.. du har väl sett alla affärer met julpynt o skit??



det är ju faktiskt SÅ nödvändigt att ta allt det nu.. ;D <3

2008-11-04 @ 08:07:57
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0