snart

Eller snart och snart det är ungefär en timma kvar tills jag ska åka iväg till skolan.. Innan det skulle jag behöva äta någonting men jag vette fan om jag pallar laga mat, kanske åker lite tidigare och tar en macka på Il piatto.. Men för att göra det måste jag gå upp och fylla på kortet och det kommer bara att ta en massa onödig tid så jag hoppar nog över det, tror jag. Går upp och fixar iordning ett glas oboy istället, klarar mig nog på det skulle jag tro =)


Jag har piggat på mig lite nu iallafall, kändes skönt att ha saker att göra, har haft den där uppgiften om energi samt en i idrott om vilka mål jag har med idrotten, vilket jag tycker har vart jätte skönt. Igår satt jag och pluggade franska också så det känns som om de e på g uppåt igen nu, kanske var det alla tankar på hnm som synkade mig till det sämre men nu när jag inte behöver oroa mig för det längre så går allt mycket enklare. Gud va skönt.


Kommentarer
Postat av: oskar

Hahah jadu de skulle ju va kul och träffa glad person

2008-11-06 @ 15:28:11
URL: http://jagbordehaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0