utan banan, ingen bananpure

Gårdagen var ju lite rolig. Det var krök med Grabs, Felicia och Emily i ngn liten lägenhet i Vällingby. Jag hade kul och blev inte allt för full. Har ju inga minnesluckor iallafall vilket kanske skulle ha vart lite trevligt då jag kommer ihåg allt jag gjorde. Shit. Men va fan gör det. Sen där på morgonkvisten var det dags att röra sig hem och vi brudar  åkte hem till Felicia och sov där. Gick av i Rissne och promenerade hem till henne i solna. Fan vad hemskt det va. Det va ju verkligen as långt!

Morgonen därpå så gick jag upp vid 11. (Somnade inte förrän vad 6 tiden, fatta sliten jag var). Jag gick upp så tidigt för att jag skulle åka till världens gulligaste kusiner och vara lite barnvakt och bara umgås. Hade jätte trevligt men sheisse vad flummiga Ebba och Edvin var. (Evelina är populär så hon var på kalas hela dagen) Det var nästan så jag började undra va fan de hade tagit. Det var helt galet och jag som var så jävla sliten och trött tyckte också allt detta var jätte kul så jag bara garvade medan de bara garvade och jag kan iallafall säga att jag är jävligt glad över att jag inte är kille. Edvin höll nämligen på och hoppade runt på mig lite försiktigt medan Ebba låg och var allmänt störd och låg ngn annan stans och bara var allmänt störd. Men då tar ändå den här lilla killen och hoppar rakt mellan benen på mig och fy fan vad ont det gjorde. Men helvete vad jag skrattade. Tror inte jag var så bra barnuppfostrande idag men, vi hade kul iallafall xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0