Tillgodokvitto och psykfall

För det första så ska Andreas Andersson i SP1A på Jensen västra slaktas. Gubbfan hade ju snott min historia bok och klart som fan så gick jag och handlade en ny för 539kr. Sen i förra veckan fick jag tillbaka min för det var en viss Amel som visst hade två böcker och en massa böcker byttes ut för det hade flummats till lite där men i slutänden hade Andreas min iallafall. Så nu gick jag för att lämna tillbaka  boken, höll tummarna för att jag skulle få pengarna tillbaka men det gick ju inte e klart. Jag har iallafall ett tillgodokvitto på akademibokhandeln, men va FAN ska jag med det till? >.<

Jag ska också sluta gå i obekväma högklackade skor, min rygg värker. De är snygga, som fan men aj aj aj vad den gör ont. Så nu blir det bekväma höga eller mina söta små sneakers. Vinterskor är ändå omöjliga att hitta snygag så jag får la frysa.

Träffade på Saga på g ut till bro också. Najs najs. Fick vänta på Emelie i typ 45 minuter. Mindre najs.

Började nästan gråta offentligt idag. Äckelkillen (gubben) som är allmänt psykad och pillar näsan stoppar mun och allt det där gick in i mig på kallhälls station. Jag som inte sett honom på as länge. Va säker på att han dött elr hamnat på psyket. Det var fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0