Städerskan

Utan att vara världens överklass så har v ju ändå en städerska som kommer en dag i veckan vilket är jätte skönt! Det är faktiskt värsta lyxen och eftetrsom att jag går så flummiga tider så brukar jag träffa på henne här hemma nästan varje vecka. Idag tänkte jag dock att jag ska vara lite snäll och prata lite mer än att bara utbyta trevliga hälsningsfraser. Men det gick inte så bra för hon kan bara hälsningsfraserna på svenska så sen var det att försöka prata på en engelska som skulle vara begriplig, men när det blir sådär huxflux på en gång så blir det lite knackit och hon hade inte världens bästa engelska heller. Men hon verkade glad så de va väl alltid något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0