snö

Vaknade "imorse" uppenbarligen och det snöade. Vette fan om det går och kalla morgon däremot eftersom att klockan ändå var 12, såg till att ställa klockan annars hade jag väl sovit än.. Somnade ju inte förrän framemot 9 tiden, på morgonen. Känns väldigt onödigt såhär i efterhand men då hade jag väldigt roligt. Pojkarna och Berga brudarna kan verkligen göra så att jag glömmer bort all mimn trötthet och bara skrattar åt meningslösa saker, är dock lite orolig över vad jag kan hitta för sidor folket var inne på, såg något så äckligt att det var helt galet så jag är inte så säker på att jag vill se den andra skiten de var inne på..

Kommentarer
Postat av: Emily Persson

Vad fan Mela! Berga brudar! Jag har ingen värdighet kvar.... ;P

2008-11-17 @ 15:27:14
URL: http://narutard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0