Sen va jag lesbisk

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara allt det här. Men kort och gott så har jag och Elli en väldigt speciell relation, idag hade vi slagsmål och är alltid väldigt sarkastiska och överdrivna av oss. I grund och botten så har vi väldigt roligt tillsammans iallafall. Detsamma gällde det på idrotten där vi skulle dansa bugg, Elli kunde redan dansa och jag bara hängde på i vad hon lärde mig, och det blev lite småflummigt sådär. Måste bara inskjuta (johanna) att min lärare (som förövrigt är jävligt snygg) använde mig som försöksperson när han skulle visa nya danssteg, detta pga den anledningen att jag dansade så bra. HA!!

Iallafall tillbaka till mig och Elli, vi hoppade runt och höll på som man har rätt att göra, ha lite kul sådär när två tjejer i klassen kommer fram. Jag märker att den ena är väldigt nervös medan den andra ser väldigt självsäker ut. Kort och snabbt fick hon iallafall vad hon ville ha sagt.
- Folk har sagt att ni är tillsammans, stämmer det?
Jag blev ju oerhört chockad och förklarade att det inte stämmde och att jag inte tänder på tjejer och är väldigt säker i min sexuallitet. Då sprang de båda två iväg och tisslandet och tasslandet fortsatte, de samlade ihop alla sina tjejkompisar och viskade och tittade.. Inte för att det hindrade mig och Elli från att ha roligt, bara för att de inte har ngt liv och gillar att sprida rykten.

Av denna anledning skulle jag aldrig kunna vara lesbisk, jag HATAR tjejer och allt dessa skitsnack och allt vad det nu är som jag håller mig borta ifrån genom att mestadels vara med killarna i klassen.. Men vänta det kanske är en anledning till att de tror att jag är lesbisk.

Shit, människor, jag säger bara det, sitta och analysera andra människor tillsammans och komma fram till slutsatser som "måste stämma" jag fattar inte grejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0