Russia

Som varje vanlig tisdag så var jag i skolan idag och som varje tisdag under höstterminen så hade jag Historia, idag så gick vi dock igenom Ryska revolutionen vilket gjorde mig jätte glad, har verkligen sett fram emot just den delen då jag är helt såld på Ryssland av ngn konstig anledning, eller från början var det ju för att jag kollade på Anastasia och så blev första frälselsen sen har det bara fortsatt, inte för att jag är så insatt men jag dyrkar ändå Ryssland. Sen när jag i sommras upptäckte Andrey Arschavin så fanns det ingen möjlighet att min Ryssland besatthet skulle försvinna!

Jag är tyvär inte en sån person som skulle kunna tänka mig att plugga historia utan anledning så jag har bara gått och väntat på att vi ska få lära oss ngt om det i skolan men det va ju ngt jag fick vänta på, länge! Men nu så har jag fått lite mer kött på benen så jag e glad!

Var ute och promenerade i en h idag också, var meningen att jag skulle simma men det blev inte så. Första halvtimman gick jätte bra, jag gick i rask takt, den lite ruggiga luften med duggregn i satte sig i kläderna och i själen, jag kände mig ren, men plötsligt så började en mindre smärta framkomma på min vänstra häl, jag försökte ignorera det men den bara skrek vilket resulterade i att jag fick gå med hälen utanför som i ett par tofflor. Nu var inte vädret längre skönt och befriande, nu ville jag bara hem och få av mig de där jävla skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0