Ren fakta

Jag har läst en bok. Den var gratis.

Jag har köpt en bok. Den kostade 500kr. Jag var tvungen. Jag har läst lite i den.

Jag började tänka av att läsa bok 1. Han blev mobbad och slagen, hon fick psykos för att rikemansbarn till pojkvän var otrogen. Sånt där som händer varje dag och som man ser på utan att tänka. Jag orkar inte vara seriös.

Jag såg Blondinbella idag, när jag skulle hämta min kappa som var på lagning.

Jag tog kontakt med gammal kompis sak idag. Honom raggade jag upp på grönan. 

På grönan hänger det mycket fjortisar. 

Fjortisar finns bara för att störa oss andra människor. 

Det är omöjligt att de kan tycka att de ser snygga ut!

Vilket det ofta poängterar, jag håller med!

De säger till sina kompisar att de ser jätte bra ut. DET GÖR DOM INTE!

JAG ÄR SNYGGARE ÄN ALLA FJORTSAR I HELA SVERIGE :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0