Lyckat

Vaknade imorse av att morsan var inne och smög i mitt rum, kan tänka mig att klockan var runt 7 så jag skulle väl ha gått upp. Men det hade inte jag någon aning om för jag skulle ju gå upp när klockan ringde. Men den ringde aldrig och ändå står det fortfarande på telen att ringningen är igång och allt. Suck. Så jag försov mig rätt duktigt och vaknade när jag skulle åkt med tåget. Suck. Första gången jag får ogiltig frånvaro på hela terminen. Inte för att det e så många lektioner jag måste vara på men ändå!

Kommentarer
Postat av: Persson

Tjenare tjenare vad fan. Är du lite seg som vanligt? Men vi kan ju höras sen. Skulle ni komma ut hit nästa helg det blir kul!:D

2008-11-24 @ 14:43:33
URL: http://narutard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0