Lördagen

Ja då kom ju frågan va fan gjorde jag igår, och jag red gjorde jag lektion för Åsa på Dio. Jag kännde mig som en nybörjare igen, värdelöst. Mamma hade vänner över, Lotta och Maria. Tim va med. Bror var borta jag och Tim pratade. Jag åkte ut till den västra delen av haninge där jag va med Em, Fel, Dino och Evve. Pojkarna skulle komma senare men så blev det inte, det var bara två lite gayiga saker som kom istället. Bert och Fredde. Första gången jag träffade Bert på ett bra tag men de va najs. Har utslag på hela kroppen, ngt slags allergisk är jag nog iallafall. FITTA. Precis vaknat, somnade efter middagen uppe hos farmor och farfar. De bjöd på fiskgratäng, jag och min bror avskyr fisk men åt och såg glada ut.. Usch. Nu ska jag dricka 5 glas vatten gå på toaletten och sen sova. Upp tidigt imorn.. Läkare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0