landet

Nere på landet med familjen, sitter och spanar ut över vattnet som antagligen är iskallt men som ändå ser inbjudande ut på något vänster. Sen är pappa påväg iväg med båten också, för nu ska den upp ur vattnet och kanske så kommer den inte komma tillbaka ner igen, iallafall inte till våran brygga. Skulle vilja fortsätta skriva nu om allt möjligt men det känns som om det inte spelar någon roll. Jag skriver ju för min egen skull, för att jag ska minnas saker men när jag är på ett sånt humör som jag är nu så är inte det något jag vill komma ihåg. Vad jag vill komma ihåg är däremot "spökfesten" jag var på igår när Edvin firades. Lillpojken har ju blitt 3 nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0