Helg jue

Ja som jag skrev i tidigare inlägg så ringde jag upp Johanna och lite enkelt sådär så hade jag planer för kvällen. Detta då på Fredagen, lördagen var ju redan planerad för då skulle jag till Milla och fira henne, tanten har ju blitt gammal nu, 24 bast lixom o.O Men nu ska jag hålla mig till fredagen ett tag iallafall, jag åkte iallafall hem till Jojjo där vi satt och kollade på Idol, första gången jag sett iallafall mer än 70% av programmet någonsinn. Aldrig direkt vart intresserad av det men lite kul att se. Vi satt sedan och kollade bloopers på utube och spelade guitarhero innan vi somnade i den gigantiska sängen men ett ännu störra täcke! Lördagmorgon ringde far min och väckte mig för vi skulle in till stan och kolla på kläder oså åt Marcus och jag tänkte att då kanske jag också kunde få ngt, men det gick inte. Hittade ju as fina stövlar för bara 1000 kr. men nej då det gick inte >.< Bara för att de svarta jag har e så jävla vanliga, har sett en tjej i skolan som också har svarta och en tjej i klassen har lika dana fast bruna. Inte min grej vill vara liite mera unik sådär.

Lördagkvällen åkte jag och Jojjo till Millan, till en början var det lite segt men sen så kom alla igång och det ramlade in lite folk, kvällen var överlag lyckad förutom att en viss person vid namn som börjar på A och slutar på nders la en vacker pizza i korridoren och sen bröt ihop, som tur va så höll jag mig utanför det och såg till att ha kul istället xD Folket där är ju lite speciella men det är svårt att inte gilla dem, jag försökte bryta arm med Jani (?) det gick inte så bra, men de gör ingenting. Vägen hem var kulig också, lägger upp en bild när jag orkar förstå mig på telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0