Ett liv till salu?

Jag tror att jag behöver skaffa ett liv, det är fredag och klockan är snart halv 7 och jag har inget planerat alls. Ingen utav mina kompisar har hört av sig heller, eller oj där ljög jag de har de visst så jag får väl skylla mig själv att jag inte pallar åka, sen har jag ju inte kollat telen på snart en halvtimme heller.. Den kan ju vara fylld med sms från en massa folk!! Men inte då, bara ett obesvarat samtal från Johanna.. Får ta och ringa upp henne sen. Eller va fan, jag gör det nu istället.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hah! Ditt lilla ego, "den är säkert full med sms och telefonsamtal" ahah :D Sötnos :)

2008-11-08 @ 21:58:34
URL: http://sofiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0