Det där med kk.

Hur ska jag nu få ner det här i text, i hjärnan låter det så bra när jag tänker på det men nu när jag ska försöka så fastnar allt. Men iallafall en kk, en såkallad knullkompis med finare ord. En person man träffar ngn gång ibland, har sex med och sen är det inget mer med det. Men så är det ju aldrig, att det inte är ngt mer med det för det blir det. Att ha en sån relation som inte slutar med att ngn får känslor tror jag inte finns. Även om man säger till varandra att allt är öppet, så tror jag ändå inte att man vill att den andra ska vara med någon annan. Man vet att den antagligen är det men ändå så vill man inte. Eller nu säger jag man, jag kan inte prata utifrån vad killen tycker, han älskar det väl antagligen att få sitt utan att känna sig bunden, men ändå vara bunden? Det är alldeles för komplicerat för att någonsinn fungera. Någon kommer gå ut det sviken och om det då innan var en bra kompis, den relationen kommer man aldrig komma tillbaka till igen..

Det här blev bara konstigt. Men jag fattar iallafall för det är den enda som spelar roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0