Dags igen

Haha så va det dags igen, fan vad jag inte e på humör för att skriva egentligen men det känns som om det skulle vara rätt bra. Typ? Iallafall så hade vi sån där mentalträningen igen som var jävligt rolig faktiskt, med tanke på att min lärare e så flummig så. Vi har nämligen på andra lektioner fått lyssna på inspelningar som säger, (och så slappnar vi av, tar ett djupt andetag) osv. och så frågade hon vad vi elever tyckte om de inspelningarna. Jag som inte är den som inte säger vad jag tyckte började först med att asgarva óch sen förklara att jag tyckte att den jag hört var väldigt porrig. Hur annars ska man beskriva en tjej som pratar i världens bordellmamma röst och säger åt oss att spänna skinkorna? Detta resulterade dock i att min lärare skulle börja analysera detta frågade oss(mig) om jag tyckte att detta fick mig att 

associera till hårt sex.. Va fan ska man svara på det?

Anyhow så drog jag ut till stallet och red en sväng =) de va jätte mysigt *)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0