Allt som allt

Dagen idag har varit relativt fullspäckad, brorsan kom in vid 8 imorse och gormade om att han ville låna min ipod, efter mycket om och men svarade jag ja vilket nu resulterat i att jag har en trasig ipod. Suck. Sen somnade jag om och sov en timme till innan jag satte mig framför datorn (som vanligt) och började plugga (mindre vanligt).

Klockan 10.00 hade jag bokat tvättstuga för att tvätta en massa, täcken och kuddar och lakan och kläder och nu blev det mycket och men det gör inget för det är lite festligt att skriva och. I vilket fall som helst så har jag nu helt rena lakan så jag kommer att vara i extas när jag kryper ner ikväll, själv. Får hoppas att ngn av katterna kan hålla mig sällskap.

På tal om extas så var jag det idag, när jag gick hem från station när jag varit i stallet. Det började snöa lite smått där borta men det var inget lager med snö så när jag kom till Kallhäll blev jag helt farsinerad av att det ändå fanns snö på marken och det knarrade sådär underbart under fötterna, och så kollade jag upp mot himlen och så föll det ner sådär sagolikt som jag önskar att det gör på julafton. Sen började jag tänka på det och kom på att jag kommer ju inte att vara hemma på julafton och då blev jag lite ledsen. Men jag kommer ändå få ha det varmt medan alla andra fuckers får frysa arslet av sig. Då blev jag på bättre humör xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0