Allergi

Idag så lunchade jag med min kära mor, jag gick upp till henne på kontoret och fick en blick som såg ut som om jag hade haft en snigel i ögat. Sen kollade hon ner på bröstet på  mig, fortfarande lika chockad och berättade sedan för mig hur röd jag va på hela kroppen faktiskt. Jag ser ut som en liten kokt kräfta överallt. Så berättade mamma att man kunde vara allergisk mot kyla och det kanske var därför jag var röd, för att jag är allergisk mot kyla. Fatta najs, nej men asså jag kan inte vara i Sverige under vinterhalvåret, jag har läkarntyg på det, staten är tvungen att betala en utbildning åt mig i typ Italien elr ngt. SOFT! Mindre soft är dock att nu är jag inte kräfta bara ¨på sommarn, nu ska jag va det vinter också. Inte najs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha eller så åt du ngt som du inte tålde? XP

2008-11-27 @ 19:06:34
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0