Träffat M

Har träffat M nu. Han fick sova över. Känndes jätte jobbigt för det var så mycket gammalt som kom upp till ytan igen. Men sen började vi prata lite och det känndes som att det var bra att det blev som det blev. Har ju ändå trivts relativt bra som singel. Det har dock knappt gått en dag utan att jag har tänkt på honom men tror att jag får kämpa emot känslorna. Förr eller senare så måste det ju bli bra menar jag. Men det var så mysigt, så roligt så jävla underbart att vara med honom igen. Det gick lixom inte att släppa taget typ :/ Men nu har han gått och det känns som att det var sista gången. Hoppas det. Fy fan.

Ska ju upp till Helena i helgen, kanske något händer där som kan få mig att glömma! Kärlek till dig! Vi får se hur länge jag stannar där uppe men ni kommer att  hållas uppdaterade ;) Kanske ska ta och messa runt lite så jag kan få skjuts upp, det skulle vara jävligt skönt! Någon kanske kan köpa upp för en mindre slant (tåg helvetet går ju på 90). Vet du ngn som kan/vill på Fredag så skulle dt vara as skönt. Det är bara upp till Tierp, inte så farligt (a)

http://youtube.com/watch?v=M-jp7nRrUb4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0