Stan med The Sherminator

Åkte in till stan vid halv 2 för att träffa Sherman, han skulle nämligen lämna igen pengar som jag bett honom ta hand om under en kväll. Dagen efter råkade jag dock glömma pengarna och sen dess har han vaktat dem med sitt liv. Vi möttes utanför makkidonken där han skulle in och äta mat ^^ Jag klarade inte av att äta något, känner mig bara jätte äcklad av mat nu för tiden :/ aja tvingade honom att följa med och handla kläder sen iallafall xD Han klagade inte iallafall så såg det som något positivt. Pratade en del om Berga folk, kul att höra skvaller xD Ikväll får jag träffa Dessi iallafall. Wiiie :D


Kommentarer
Postat av: Dessi

Inte ska du bli äcklad av att äta!!

Det får vi ta och ta itu med ikväll;)

2008-07-22 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0