Sofi och grejer

Underbara lilla Sofi, hon kom till mig vid halv 7 och sällskapade mig då på Grillen i Kallhäll där jag åt Kyckligburgare MENY :D Orkade dock inte äta upp den. Som tur var så fick jag ju hjälp med det =D. Här nere träffade vi på en gammal full gubbe som började prata, varken jag eller Sofi fattade någonting av vad han sa men vi böt plats så då slapp vi bli störda och kunde få prata vidare om ja allt och ingenting i princip.

Väl hemma hoss mig tog vi och korkade upp varsinn vinflaska och fortsatte prata, det blev en massa prat om filmer, musik, gemensamma vänner och sen halkade vi väll iväg och pratade om annat också xD Kändes lite som att va 30+ typ xD sitta och dricka vin och prata med en gammal god vän =D På väg till donken tog vinet slut och Sofi var full. (Kändes inte som vi var 30+ längre) jag var inte jätte nykter jag heller faktiskt xD eller jag tyckte väll det  men jag tror inte ngn annan gjorde det :/ Sorgligt =( Började typ tjaffsa med en kille där nere också, de va roligt. Han var liten dock så jag kunde inte vara jätte dum.. Men jag måste bara skriva det. När han och Sofi typ stod och sparkade mot varandra och jag gick emellan den här lilla pojken och henne och började prata med honom, så klagade han ju på att jag stod ivägen och han inte kunde komma förbi och dylikt. Det komiska här är att det fanns hur mycket plats för honom att kunna komma förbi. (gå runt mig) och det sa jag till honom. xD då gick han runt. ASG! Vi fick skjuts hem utav en av Kennys polare. Tack så mycket för det. Väl hemma deckade hon. stackars. Senare fick jag sällskap ändå :D Emily, Felicia och Cleo kom. Nu måste jag dock bege mig, dusch mm och sen ska jag med Em och Fel hem till Fel innan vi åker till Sandra och festar med henne ^^ 

YEAH
 


Kommentarer
Postat av: cattiis

haha låter som en lyckad kväll :D <3

2008-07-19 @ 14:42:46
URL: http://cattfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0