Morsan <3

Pratade med mamma idag, har redan sagt till henne att jag ska upp till Tierp i helgen men hade inte riktigt sagt att det skulle bli fest. Men nu gjorde jag det iallafall. Har tänkt lite på hur jag ska skriva ner vad hon sa och så men det får bli dialog där J är jag och M är morsan.

J: Juste, i helgen det va okej att jag åkte till helena va?
M: Ja
J: Men bara så du vet det kommer inte va lugnt de ska ha fest för Kalle fyller år.
M: Ja men det är helt okej, så länge du inte dricker sprit eller blir så full att någon gör något med dig som du inte vill.
Sen gick det ett tag och vi pratade om lite annat.
M: Nu har jag satt över 300 på ditt konto från ditt sparkonto, för jag kan tänka mig att du ska köpa några cider eller så och det vill inte jag betala för.

För många kanske inte det är värsta grejen, men jag blir så glad för att för ca 1 år sen skulle hon aldrig ha sagt såhär med tanke på att hon inte litade på mig för 5 öre då. Men uppenbarligen så litar de på mig nu och det är så jävla härligt! Och jag tycker att det är så jävla underbart att inte behöva smyga runt och ljuga för de om vad jag ska göra! Och jag som tyckte att jag hade världens värsta Morsa. Nu vet jag bättre. Min mamma betyder allt för mig! Hon är som min bästa kompis, det finns typ ingenting som hon inte vet om mig, hon står alltid bakom mig what so ever och jag vet att hon alltid vill mitt och min brors bästa. Hellre ha föräldrar som oroar sig än som skiter i mig. Pappa och jag står inte lika nära men älskar honom också som fan! Är lycklig som har de båda två, och att de fortfarande bor ihop och allt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0