Kallhälls maffia??

Vaknade och såg till att göra det som behövdes göra, bädda, äta, dammsuga och göra rent fylle hinken. Har stått sen i fredags och har inte pallat göra rent den ordentligt,  bara hällt ut det som var i. Sen fick jag lite småpanik, min telefon höll på att dö och jag kunde inte hitta någon laddare! Ringde upp morsan som berättade att min bror tagit med den hem till en kompis på andra sidan kallhäll. Och eftersom att  han var för lat för att gå och lämna den fick jag stressa halvt sönder mig för att telefonen skulle få hinna ladda lite och sen dra vidare till jakan för att hänga lite med Sofi där jag skulle vara 3 för vi skulle gå ut med hundarna. Jag var helt slut efter promenaden på ca 15 minuter, det verkade hundarna också vara så jag har väll inte allt för taskig kondis. xD Vi gick sen och kollade i jakan centrum, jag vill ha ett par skor! Har hittat mina skor! Men de hade inte min storlek -.- palla att alla ska ha 37or. Fanns typ inga 37or kvar ngn stans och de enda som fanns såg ut som stryk i princip. Kanske inte alla men jag vågade inte riktigt handla heller, fråga mig inte varför. Det slutade med att jag gick från centrum med 3 linnen, plånbok, mage full av Tasty macka, trötta fötter och en trött Sofi. Men utan min väska, vill verkligen köpa den och den e inte jätte dyr heller, men jag vågar inte. Snyft.
Senare tog jag och Sofi bussen upp på höjden där vi promenerade in till hennes pojkvän Vilis familjs lägenhet, Vili var inte hemma men vi gick in ändå. Sofi bor ju fan där så. Så vi tog en kopp kaffe och spelade lite kort. Chicago, jag vann. Efter mycket om och men dock. Chicagos som inte gick in, och köpstop och en massa skit -.- Men jag vann :D dålig vinnare? Lite kanske.  Vann också över henne i vänd tia. Förlorade dock STORT i stress. Grattis =D Gick relativt dåligt för mig i slav och president dock men den gav jag inte upp innan jag blev president. xD
Och alla ni som tror att ni inte är så bra på guitar hero, jag lovar jag är fan inte bättre. Kunde inte köra en enda gång utan att bli ut buuad >.< men igentligen, vill ju inte visa hur bra jag igentligen är, alla andra får så dåligt självförtoende då. (Vili/Sofi ta åt er o.O) xD Och så två bilder på en utav mina mysslyckade chicagos, mina kort är de med alla ess =D 


Mina kort                                      Sofis kort

Blev sen framåt 10 tiden lite hungrig och bestämmde mig för att bege mig hemåt, det var då jag träffade på maffian. Jag lovar ni ska passa er noga för dem, blodtörstiga jävlar som hängde nere på kallhälls busstaion. De var väll runt 13-14 år och var ägare utav: Märkes jeans, hår gele, en moped, kepsar, solglasögon och kanske till och med en folköl. Hur jag kan vara så säker på att detta är maffian är för att jag senare stötte ihop med deras "bitches" de var väll också någonstans i den åldern och påpekade för varandra att de var onyktra. Konstigt tycker jag. Hade gärnat stått och iaktagit allaihop lite nogrannare om jag inte vart så jävla rädd för att de skulle skicka sin gangster hund på mig! (jag höll på att garva ihjäl mig) väntade dock med det tills jag kom hem.

Och när jag sitter och skriver om att garva och så, kom jag och tänka på tidigare idag när vi spelade slav och president. Det var Vilis tur att dela.
Jag: Kan du inte dela snabbare?
Sofi: Dela inte snabbare, du kommer bara klanta till det.
Vili: Jag kan dela snabbare, om jag vill.
Jag: Kan du dela snabbare kan jag få en kuk att växa ut ur pannan på mig. Om jag vill dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0