Efter mycket om och men

Har tagit och skapat en "riktig" blogg nu, alla bara klagar på att jag har bloggat på pea men nu får de veta bättre. Jag har äntligen tagit vett till mig eller något och gjort det. Aja, kan väll börja presentera mig då, kanske roligare att läsa då, vad vet jag. Mikaela 17 år från den jävla förorten järfälla norr om huvudstaden. Bor i en 5:a tillsammans med mor, far, lillebror och våra 3 (!!) katter Rubarth, Obolo och missen. För de som är lite insatta i Allsvenskans stockholmslag förstår nog nu att min familj håller på AIK och så även jag. Lillebrorsan min är 15, och ska börja 9:an till hösten. Han är speciell. Mer än så känner jag inte att jag behöver säga. Mor och far är världens bästa. Sen är jag också ägare utav världens vackraste häst. En fd. travare vid namn Ocean Hornline (Ozzy), han är nu utlånad som sällskapshäst fram till december så får vi se hur det blir sen. om han stannar kvar hos mig eller om vi ska sälja honom. Det lär märkas.

Men i vilket fall, skulle kunna prata på men de flesta som ska läsa min blogg lär ju känna mig så de vet redan allt x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Första kommentaren wohoo.. jag är så gräääjt!

välkommen till en riktig blogg idjuut :D

2008-07-18 @ 23:17:46
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0