De e hemma

Från att ha hela lägenheten för mig själv i ca. 1 vecka till att det blir fullt på mindre än en timma. Brorsan kom hem från Rohdos och Mamma, pappa och grisarna från landet.  Det är nog väldigt lätt att man vänjer sig med att ha katterna här, för det har verkligen känts väldigt ensamt. Så jag är verkligen glad över att de alla är hemma. Bror min har dock stuckit ut, men de är iallafall lite liv här hemma och det är jätte skönt. Är inte så jätte roligt att laga mat till sig själv bara, inte att vara ensam med i princip allt heller. Men har ändå haft lite folk över och vart på lite andra ställen också så jag har ju inte dött direkt.

Vill också berätta att jag lider med dig Jojjo, stackare som fick sitta på tåg så länge idag >.< Damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0