Aik = Kärlek

Kärlek till det laget! Fy fan vad underbart det va att än en gång få stå på norra och skrika sig hes i hela halsen, göra allt för att heja fram Sveriges underbaraste lag, svårt att klå. Det är inte heller ofta jag får möjlighet att tillbringa lite kvalitets tid med min älskade fader. Och enligt tradition så åt vi ju självklart på Gastra pizzeria i solna centrum. Godare pizza är oerhört svår att hitta. Vedungs bakad och med mozarella ost. Det är också kärlek! Kärlek till Gastra och Råsunda och AIK också för den delen. Efter matchen så gick jag och satte mig en stund utanför donken för att vänta på felicia och emily. Det tog dock tid innan de kom så jag orkade inte sitta kvar utan passade på att ta mig en promenad och prata lite med Gurra. Hans lördag hade inte vart världens bästa men ja, jag tror inte jag behöver säga så mycket. Iallafall inte om ni läser andra inlägg. Vilket jag hoppas ni gör. Aja, efter ca. 1 h kom de dock och hade med sig en kompis med en liten vovve, jätte söt va den och rädd. Tjejen var väldigt trevlig men jag suger på namn, det var P någonting iallafall. Säger till när jag vet. Vi gick hem till Felicia och jag lånade ett par legins för det var kallt som in i helvete! o.O

Hade hoppats på en dag som skulle få bli rolig, vi skulle dra till något nakenbad/berg va fan de nu hette och dricka med några av Felicias och P s kompisar, men sista tåget gick och jag var tvungen att röra mig hemåt. Kännde ändå inte riktigt för det, tänker för mycket på honom. Flyttade över en ring till det fingret idag. Det känndes väldigt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0