Åh herre gud

Fy fan vad rädd jag blev! Va på väg hem från kallhälls station och stannade vid en anslagstavla för att läsa vad det stod på ett anslag. (Har vart oerhört nyfiken vad det stod på det men har inte vågat kolla för vill inte att någon ska se mig) så jag tänkte passa på när klockan ändå var 00.45 eller vad den nu kan ha varit. Och så kollar jag in lite till vänster (där det finns bänkar) och där sitter det en människa! Jag blev as skraj.

Varför jag va påväg hem från kallhälls station vid den tiden på dygnet var för att jag varit i Jakan och vart med Sofi, Erica och Vili. Va jävligt roligt att träffa Erica, det va ett tag sen nämligen. Så vi gick omkring där och pratade skit bara. Tidigare på dagen hade jag vart ute och promenerat träffade på Kenny och Emelie och pratade lite också. Annars har det bara vart slappt framför TV samt dator. Visst lite segt och höll på att få frispel, och jag som skulle ha träffat Dessi men sköt upp det till imorgon för att jag inte  mår någe bra, men de e ju det. Jag kan verkligen inte bara sitta inne en hel dag. Min hjärna säger ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0