..

10 timmar i natt. 10 fucking jävla timmar sov jag. Om hade de inte vart för katthelvetet hade jag sovit ännu mer. Men jag ska väl tacka den (vet inte ens vem dt va av alla) för annars hade jag väl vart ännu tröttare idag. Iallafall så var det blodprovstagning för mig idag och som vanligt när jag gör sån skit så blir jag as nervös och mår allmännt pissigt. Och efteråt är det svimmningsvarning, men de e som det e. Vad ska man göra åt saken? Bara att hålla tummarna för att dt inte ska vara ngn allergi nu.

Men iallafall skola blev det sen iallafall, Prov i NK det gick bra, första 6 frågorna för sen kunde jag inte koncentrera mig längre. Kunde ju svaren på de 2 sista och skulle kunnat ha utvecklat dt as bra men det gick verkligen inte. Det är 30 minuter jag kan hålla på och sen går det bara inte.. Fy fan..

Morsan hade bilen in till jobbet iallafall så jag fick skjuts hem. As najs. Skulle ha kört men med tanke på hur galet trött jag är så vågar jag inte köra..

Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0