Raggningar och min underbara engelska.

hm. jag måste verkligen träna på att prata engelska. Kanske skulle tvinga ngn av polarna att vara min engelska pratare typ träffas 1-2 ggr i veckan men bara prata engelska.. Hm. skulle verkligen behövas med mitt : öhhh, 'pekar på armen' i'm ööööhh to weak..
Detta hände när killen, som jag inte vet om han va snygg elr ful för jag va i chocktillstånd att det kom en fotboll flygande mot mig och sen ville killen att jag skulle va med dem och spela.. och jag säger att jag kan inte.. men han försöker verkligen få med mig men dissig som jag är går jag bara vidare medan denna killes kompisar står och asflabbar. Najs. Men fina kroppar hade de iallafall, allihopa :P

Kommentarer
Postat av: johanna

Men varför var du inte med ändå ? :O:O

Haha ja konstigt att du måste prata engelska i usa hörru :D



sv:

men gör mig liiiiiiiiiiiiite mer avnudsjuk :O

2008-12-24 @ 17:29:03
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0