Miami

Så då, kryssningen är avklarad och nu är vi allihopa nere i Miami, där vid beachen och det e nge oerhört mycket maffiga bilar här så det e galet. Kanske ska göra bloggen lite privat sen när jag kmr hem. Only time will tell.

Kryssningen va trevlig, det fanns mat, väldigt mycket mat ofantligt mycket mat som man fick äta hur mycket man ville av. Och jag åt hur mycket som helst, NOT. Första dagen va jag sjösjuk och kunde inte ta mig utanför hytten. YEAH. Men nu kommer familj och bror ska väl ha dator kan jag tro..


Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Hoppas du har haft en superhärlig dag! :)

Kram Sofia

2008-12-22 @ 01:37:46
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Millaaaooo

eller så kan ja bara sätta upp min fiina bild på dej när du spyr :)..hiih..:P

hoppas du har de bra där borta, själv ska man till jobbet nu om 5 min



2008-12-22 @ 15:39:01
URL: http://ladymillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0