Mat

På TVn här borta så görs dt en massa reklam för typ BK, donk och andra snabbmatskedjor det roliga med det är att reklamerna inte gör mig sugen på mat utan bara direkt äcklad av maten de serverar. Det är friterat och så ser man när de smörjer in alla de feta sakerna som säkert bara består av fett i ännu mer olja och fett. Nej usch, lite fräsch mat, en typ pasta sallad, fan va najs dt skulle vara. Finns säkert ngn stans så vi får väl se. För det är ju så att jag kan inte äta på snabbmatsställen inte hemma heller, jag blir äcklad och dt bara vänder sig i magen sånt som händer. Men nu känner jag så inför i princip all mat, inte bra. Men kanske tappar man ett kg eller 2 på dt. Världen går ju inte under för dt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahaha ja snabbmat varje dag kanske inte e det fräschaste xD

haru sköjs då? ;)

2008-12-16 @ 10:00:24
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Ekoj

Hoppas du har det bra där borta:) Hör av dig när du kommer hem. jag tappade min mobil i helgen som va "igen":P så jag kanske får nytt nummer.

Miss u

2008-12-19 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0