En helg fylld av ångest.

Resan kommer väldigt lägligt nu. Inom 48 timmar (om jag inte räknat fel) kommer jag vara utanför Sveriges gränser. Inte för att allt kommer bli bra bara för att jag lämnar landet men det ger iallafall lite perspektiv på saker. Vilket verkligen kan behövas nu. Jag har inget att klaga på egentligen, men klaga gör jag inte heller. Jag är bara inte 100 % jag just nu bara. Eller så kanske det är just det jag är. Det är denhär personen jag är egentligen. Pff. Fuck no. Så jävla mycket bättre än att ett misstag eller två till ska sumpa allt det jag krigat för att bygga upp ska sabbas.

Nej, jag har ett arbete att fixa klart också, efter mycket om och men har jag fått Power Point iallafall så nu kan jag ju göra skiten, och lite har jag gjort. Faktiskt. 2 hela slides med random kopierad fakta. Seriöst värre, MVG here i come. Not. Men hoppas kan jag ju alltid göra, men jag tror att även om jag bara får VG på denna så blir dt ett MVG men jag vet inte om jag kommer att klara av det ens en gång. Men jag har en plan. Jag gör inte klar den i tid och skjuter upp allt till efter resan, det blir säkert as öhh lyckat.

Tro hopp och kärlek.

Tron på att jag kommer ta mig ut allt än en gång starkare och med mer erfarenheter än sist.
Hoppet om att jag ska ha lärt mig något denna gång och inte göra om det.
Kärleken som jag har till mig själv genom allt som kommer få mig att lyckas på ett sätt som många jag känner/känner till aldrig kommer att göra.

Kommentarer
Postat av: ekcoJ

Kommer sakna dig;(

2008-12-10 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0