Det var det som det var

Somnade klockan 8 igår och när klockan ringde vid 7 så ville jag bara fortsätta sova, vilket jag gjorde så jag va inte uppe ur sängen förrän vid halv 8. hm. 11 timmars sömn. Vart är jag påväg. Så det blev osminkad och i mjukisar till skolan idag. As skönt att farsan kunde köra in mig iallafall. Blev en skvätt mascara iallafall. Folk måste verkligen trott att jag levt rövare hela helgen, vilket inte riktigt va sant men nästa. Det är väl inte mitt fel att folk väcker mig über tidigt på mårnarna? Eller jo på söndagen för då var dt ju mitt eget fel att jag skulle på bio med småbarnen, men jag tycker jag har rätt att vara grinig ändå.

Så fort jag hittar sladden så ska dt också komma upp en bild på två äkta gangsters... (i profil)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha mjukisar i inget smink i skolan.. känner igen det där.. precis så som jag var igår haha x)



JA vi kan skjuta varandra... >.<

2008-12-09 @ 08:32:04
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0