December

Så då råkar vi ha kommit fram till den första december. Gräset är grönt och himlen är grå, jag är trött. Låg vaken jätte länge inatt. Kliandet på kroppen var något helt otroligt. Det gjorde ont, det sved, det brännde. Jag sov hos mamma och pappa inatt. Det må låta töntigt men inatt var jag verkligen ynklig, jag behövde få känna mig som ett barn. På vårdcentralen sa de att det var en allergisk reaktion av ngt slag. Ska dit igen på torsdag och ta reda på vad. Det är fan inte roligt, hela mitt liv har jag sluppit vara allergisk och så ska det fan fortsätta vara. Jag vägrar. Nej promenad ner till centrum och handla den där skiten. Kyla. Men iallafall ingen snö.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men det var ju därför jag ville att du skulle rätta mig :D Och jag vet ju faktiskt att det är framme.. brukar ju sjunga så.. vf jag skrev nere vet jag inte.. :S

Haha Mac.. det är bara ta kringla+V så är det samma som ctrl+V.. xD

2008-12-01 @ 18:31:47
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0