Bevis på att jag är snygg.

Ibland när jag vaknar på morgonen så orkar jag inte fixa till mig, sätter upp det otvättade håret i en slarvig knut bara för att bli av med dt och slippa att det står åt alla håll. Jag drar på mig ngt simpelt som ändå är skönt och kan visa mig på det sättet ute. Det var så jag gjorde idag och va ute med morsan och farsan på morgonen. Visst tröjan jag hade på mig var fin men i övrigt såg dt ut som jag festat 2-3 dagar i sträck, inte så jätte vacker. Och ändå, va dt en snubbe som kollade in mig som fan och sa: Heeey, sexii. 

Sen har snubbarna utanför hotellet hållit på också, men som vanligt ignorerar jag och har mig. Men jag log faktiskt åt dem nyss. De verkade tycka dt va roligt. xD 

Ja, detta är faktiskt ett bevis på att jag är snygg. (eller iallafall har jävligt snygga ben) 

På vissa ställen har iallafall jag lite svårt att ta åt mig när killar håller på och stöter på mig och så, man vet att de bara gör dt för att man e blek/blond men nu tar jag faktiskt åt mig och flyger fram på små moln för brudarna på Miami beach ser INTE ut som stryk.. Vältränade, bruna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0