Vitlöksmojs?

Jobbat idag igen, bara halvdag dock riktigt skönt faktiskt. Borrade klart hål i de plattor jag inte hann med igår, sen blev det att stå och bocka resten av dagen. Kände mig duktig som fixade 1 kartong på 25 minuter. Lunch åt jag hemma, skrapade ihop lite strunt som faktikst blev gott o.O Creme Fraise+vitlöksmojs+skinka+peppar+soltorkadetomatpesto blev en trevlig röra. Sen kastade jag i lite rotsaker som låg i kylen och bara var att värma på. Till det serverades mackaroner. Tog typ 5 min att göra och jagblev mätt och glad. *Stolt* . Var över en sväng hos mormor också, tvungen att hämta nyckel eftersom att jag inte hade med mig någon och ingen i familjen var hemma. Hon ville höra lite om skolan nu då och om det var sälert att jag skulle gå ut den här skolan. (Har aldrig lyckats så bra tidigare men tre år ska jag väll klara). Det tycker jag fakiskt att jag förtjänar, att ta studenten på samma skola jag började 1:an i. Ja då blir det så. Men det är lite nervöst ändå, hur ska jag klä mig första dagen och sånt? Fina skor eller muppigare skor. Med tanke på att jag ska gå inne i stan nu ska jag nog ta det något finare. Men ändå. Så passar inte det in, så passar inte JAG in och så blir det galet. Så har jag euförsig tänkt varje gång jag börjat ny skola och det har inte blivit några problem ändå. Tror jag klär upp mig lite första dagen iallafall. Men ändå så jag känner mig bekväm. Lunchar ju med mamma innan så hon får väll hjälpa mig om inte annat. Ska bli skönt att börja ändå tycker jag, har tappat så mycket under sommarn. Saknar lite att ha uppgifter att lämna in och att ha något att göra. Galet jag vet, men jag är bara ärlig. Iallafall, hur kvällen blir lär visa sig. Förhoppningsvis så åker jag till Sofi och äter taco. Lär visa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0