Vettigt?

Gick in igen till datorn med visionen att skriva värsta blogg inlägget, det verkar som jag redan misslyckats. Vad ska man göra åt saken? En sak som i ena sekunden känns helt rätt kan i nästa bli helt fel. Och det var så det blev nu. Ville gå in och skriva av mig om allt möjligt typ, men sen någonstans på vägen in så försvann det. Meningen med det? Jag vet inte. Jag vet ju så lite, iallafall när någon frågar: Men varför gjorde du det då? Svaret blir i 98% av fallen. Jag vet inte. Kanske var det jag skulle skriva om, att jag tänkt igenom en massa nu, och att det är dags att sätta ner foten, börja om på nytt, skita i det gamla och börja veta saker istället? Veta varför jag gör en sak och framförallt ordentligt tänka igenom va fan det är jag håller på att  göra. Någon slags vett i hjärnan har jag ju ändå! Hör och häpna xP det vet jag. Men vill heller inte vara den som vill ha uppmärksamhet. Vill bara skriva av mig. för kommer det ut i ord kanske det försvinner från min hjärna? hm. Har ju ändå inget vettigt att skriva här, med tanke på att det inte händer så mycket xP Nejmen det var väll typ bara det. Sen måste jag också få dela med mig av lite kärlek.

Kärlek till: Lena, Eva, Ebba, Evelina, Edvin, Fia, Lars, Emily, Jojjo, Maria, Sofi, Emil, Frida,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0