Vane sak

Är verkligen inte van med att bo hemma, det blir en så stor skillnad på stämmingen från när jag bodde borta och nu när jag bor hemma igen. Irritationer som ligger och gnager och som är tas ut på något konstigt sätt. Förstår verklligen mamma när hon förklarade att det känndes som om hon bara gav och gav men aldrig fick något tillbaka av mig eller min bror. Det är precis så det känns nu, kanske inte borde kännas så, han gör ju ändå saker. De är dock svåra att komma på i stundens hetta. Nu har vi inte bråkat dock. Tack å lov. Tycker de e så jävla jobbigt. Men erkänner jag va jävligt irriterad. Kan dock inte komma på exakt varför nu men de va något om att han va otacksam om jag inte minns fel.

I vilket fall som helst så gäller det väll baraatt vänja sig vid det nya igen, nu se hela familjen varje dag istället för bara någon snabbis på helgerna. Stor omställning, tur har jag dock som har en så jävla underbar familj. Det gör det hela mycket enklare iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0