Va fan

Hela kroppen min är helt slut, bara efter att ha gått upp 2 trappor i skolan blev jag anfådd. Va e det här för skit. Jag som hade tänkt åka och simma idag igen, det går inte. Mina lår är helt slut. Pallar verkligen inte. Men jag vill, vet ju hur bra jag mår efter jag har tränat, men det går inte nu. Klarar verkligen ine av att ta mig upp ur sängen. Jag som ska träffa Sofi också, sheisse det här är galet. Orkar inte ta mig upp ur sängen ens. Får vila ett tag så rör jag mig dit sen.. Nu skulle jag ändå säkert somna på tåget ändå och vakna upp i Trångsund eller något. Håller tummarna för att hon ska ha överseende. Det här känns fan inte normalt. Måste lära mig uttala den där franskan också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0