Uttråkad.

Råkade visst känna att jag var lite uttråkad och bestämmde mig för att gå ut och promenera lite. Det var lite onödigt. Gick väll en bra bit och tog av mig tjocktröjan träffade också på tre hurtiga människor som var ute och joggade. Det får jag ta och göra ngn dag i veckan. Nejmen iallafall senare medan jag fortfarande var ute så kände jag en regndroppe på mig, och tänkte väll att jag ska väll sätta på mig tröjan igen. Jag hann inte ens få in ena armen innan det började ös regna. Och inte bara lite ös regn utan helt ordentligt. Det var som om någon stod och hällde vatten över mig. Jag var miss blöta ALLA kläder när jag va hemma igen. Fan inte roligt  >.< var dock bara tvungen att gå ca 10-15 minuter i detta för då kom jag ner till centrum. Där fick morsan komma och hämta mig. För det åskade och blixtrade också, i normala fall är jag inte rädd för sånt men har en jävla respekt för det. Så jag tyckte inte det var så jätte roligt..


Aja, fröken inte lika uttråkad och inte lika blöt tackar för sig. (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0