Hells kitchen?

Idag så simmade jag igen. Hade egentligen tänkt skita i det av olika anledningar, mest av den för att jag är lat. Sofi ringde mig dock och frågade när jag skulle simma för hon ville med och när någon annan e på så blir ju också jag mer motiverad. Slutade med 20 längder till idag. Stolt som fan. Efter det blev det lunch som jag gjort iordning hemma i en matlåda (stolt) snuskigt gott blev det också. Sen blev det en cigg med Sofi och pendel till skolan, började inte förrän 2 och det va väldigt skönt. Skäms på mig för den där ciggen dock, usch. Naturkunskapen var jävligt chill, vi fick ha vikarie av ngn anledning och det blev Saad, så jävla rolig lärare. Började med att förklara blattesvenska typ walla och på gud å skit. Sen blev det också lite prat om gud och lite politik och skit ^^

Vill bara gladeligen meddela att lillebror min har bestämmt sig vad det blir för gymnasielinje :D
Det bli en Sam teater ekonomi kock
(verkar som han vill bli nästa hells kitchen o.O)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha det är ju jätte ambitiöst av dig och simma och träna osv men... du orkar mer om du lägger av med ciggen.. det lovar jag.. :p

puss

2008-08-28 @ 23:13:49
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0