Tjejer

Ja va fan ska man säga. Tjejer : Så jävla olika allihopa men något som alla (över lag) gör de e att snacka skit. Och va fan ska de vara bra för, om man tycker att en person gjort något fel kan man inte bara försöka hålla det inne, skriva ner de, eller bäst av allt bara prata med den jävla personen som har gjort "felet" h*n kanske hade en jävligt bra anledning till att det blev som det blev. Jag e så oerhört jävla trött på att folk först pratar skit om en person och sen kanske 1 timma senare vara med personen och då e dom bästa kompisar. Så jävla FALSKA! Och ändå så e jag en utav dem. En tjej, kanske inte lika falsk, kanske inte pratar lika mycket skit som vissa men fortfarande. Jag skäms över det. Sen något tjejer e hyfsat bra på e att sprida saker vidare, som man har lovat att inte berätta, men det gör ju inget om bara h*n får veta för jag vet att h*n inte säger vidare. Plz MF om alla gjorde så så skulle ju helt plötsligt alla veta om det. -.-' Mycket troligt är också att de är "utseende fixerade" och måste se bra ut, överdrivet bra ut, onaturligt bra ut. Det här säger jag inte att alla e men de flesta försöker ändå att få omvärden att gilla hur just de ser ut. Och sen få någon slags bekräftelse på att man räcker till.. Ofta gäller det här någonting sexuellt, att man på så vis får bekräftat för sig själv att man visst duger och är bra. Men va fan! ´Hur jävla bekräfdad blir man igentligen av det. Jag ska igentligen inte säga någonting om det här (allt) över huvud taget eftersom att jag antagligen har vart i alla situationer. På det sättet kan man säga att jag "hatar" mig själv och det som jag har gjort mot mig själv och andra.


Sen finns det de som inte pratar skit, inte är falska, inte är oerhört utseende fixerade och inte känner att de behöver den där bekräftelsen. Ofta (vad jag tror) är det här dem som blir mest skitsnackade om, kanske inte har så många kompisar, kanske tillochmed blivit mobbade. Det är fel! Det är de här personerna du borde se upp till, för de e ta mig fan så jävla starka!


Kommentarer
Postat av: jossan

Bra skrivet gumman! <3

2008-08-27 @ 22:42:31
URL: http://yossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0