Sömn

Satan vad jag sover nu för tiden. Känns som att det är det enda jag gör.  Somnade relativt tidigt igår, runt halv 1 och sen bliev det tio timmars sömn innan jag gick upp och satte mig framför tvn för att sova ännu mer. Eller sova kanskre jag inte gjorde direkt men kännde mig inte heller riktigt vaken och har inte gjort den under hela dagen heller. Efter lunchen så gick hela familjen in i mamma och pappas säng efter en hel del prat somnade dock alla. Ännu mer sömn för mig. Fortfarande helt slut och vill sova ännu mer men det kan jag ju faktiskt inte. Visst tonåringar sover mycket men jag är iallafall verkligen inte van. 

Kollade runt lite på nätet idag efter folk som ville köpa häst, de är bestämmt att min gris ska säljas nu. Ringde upp en tjej som sökte sällskaps häst till sin häst och det lät verkligen som att han skulle kunna få det väldigt bra där. Dock så bodde hon nere i bohuslän så det är en riktigt bra bit för henne att åka och hämta lillpojken och även för mig ifall jag vill hälsa på honom. Han skulle få gå och stå hela dagarna samt gå ut och lufsa i skogen någon gång ibland. Men vi får se hur det blir. Hon ska höra av sig senare i veckan om hur det känns osv. Måste höra av mig till Martina om hur det blir också.

Imorn börjar skolan då. Nervöst! Berättar mer om hur det har gått imorn med allt. Shit vad nervös jag är!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja somliga är smarta och nappar på bra erbjudanden även om det är via telefonen :-)



ska du sälja ozzy? o.O

2008-08-17 @ 23:14:11
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0